juni 2012

Trampolinen.

Hei! I går så kom Marion til meg, i det nye huset til pappa. Jeg er der.. Men skal på¨Campingen til torsdag. Så blir lite blogging for sommerferien. Å det er jo sikkert mange andre som skal litt i sommerferien?
Men til poenget!

I går så var jo Marion her å søstrenene mine.Tonje [16] Kamilla [14] og meg å marion..
I går når vi sattvi å spiste middag, å da spurte Tonje om pappa kunne sette opp trampolina. Å da sa han ja. Så etter noen timer så haddde han sette den opp, så spurte Kamilla meg om jeg ville sove ute på trampolina så sa jeg: Ja, ok. Men vil du Marion? Henne sa okey. Så etter noen timer på trampolina, så tokk vi med dyne å pute + teppe så hoppa vi på det. Det var gøy :D
Men jo etter noen timer da også, begynte det å yre litt. Så så vi bortover. Bare mørke skyer. Og da hadde vi ikke noe håp om at detskulle stoppe med å regne.

Men da gikk vi inn. Så fant vi ut at vi skulle legge oss inne på rommet mitt. Så vi tokk gjeste madrassen og Tonje sin madrass. Og la det ned på gulve. Mens jeg lå i min egen seng!
Å nå ligger vi her da. Bortsett fra Kamilla. Hu ble sur fordi jeg hadde på en ringe klokke siden jeg å Marion måtte stå opp da fordi henne skulle hjem tiligt. Så Kamilla gikk ned.

Men nå er det snart frokost. Å jeg å Marion spiller msp [ Moviestarplanet.no ] Men nå gidder jeg ikke å blogge no serlig mer.

Gammel video men..

Han med LANGT hår er broren min, han spiller i band, å spiller solo :D Jeg syns han er kjempe flink! ♥

Vet...

Hei alle sammen jeg vet jeg ikke har blogget på en stund, men jeg har ikke hatt så mye tid. Plutselig skal jeg ditt så skal jeg datt, å jeg spiller jeg et spill som heter www.moviestarplanet.no å¨der lager man sånne filmer, orker ikke å forklare hvordan.. Men jo så skal jeg det å det tar sin tid! Men jaaa.. Har ikke alltid tid til å blogge. Men jeg skal prøve å blogge litt mer!

Dette er dagens bilde, siden jeg snakket litt om msp [ www.moviestarplanet.no ] Annbefaler å spille det ;) Jeg heter: emmaaaa

Søk meg som venn hvis du spiller Msp.. ;)

My dog!

Her kommer en bitte liten vidio av min lille bruce-gutt! Den er litt rar med jaja... :) Håper dere syns den er morsom!

Skole tur i går..

Hei. Som dere vet har jeg vært på skole tur i går men kameraet mitt funka ikke å går kveld så jeg legger ut i dag selv om jeg egentlig ikke orker :\ Jaja, her kommer en laang liste over turen!

Maryanne

Katinka

Susanne~Katinka

Madelen~Emma, ble bare skurring i bildet :\

Bilder av Mjøsa

Mjøsa

Matpakke for turen :)

Jeg fikk veldig lyst på sjoko kuler... :)

Smiiil!

Her kommer litt bilder fra stedet :)

Som dere ser er dette meg... xD

Dette er over en bru for at vi skal komme oss over til den øya det er masse aktiviteter.

Også brua.

Dette også ;)

Jeg og Marion fikk vester, siden vi ville padle kano!

Så satt vi i den koslige kanoen, jeg og Marion sitter i den grønne ;)

Og da ble vi dyttet ut :)

Vi prøver å dytte oss lengere ut ;)

Å da var vi ute på vannet! Vi koset oss;) Eller Marion var stressa, henne trodde båte kom til å velte. Men jeg sa: Nei da! Jeg har padla kano før så jeg vet at den ikke gjør det!

;)

Vi padlet rundt en øy eller som bare er myr da ;)

Og jeg begynner å synge: Padle Padle 123 123 padle padle padle 123 123 ...

På det bilde der tror jeg at vi var på vei inn igjen. Men det var så gøøøy!

Jeg står i en tre hytte ;)

Var på vei til å hoppe ned.

Jeg, Marion, Tuva og Emilie, vi gikk opp i et tårn der  :)

-Celine

Tipp topp dag + ikke tipp topp dag :(

Hei! Som dere kanskje vet så skal jeg på skole tur i morgen. Men da tenkte jeg at jeg skulle ha med meg kameraet mitt og tlf-en min. Kameraet får jeg hatt med meg, men SEFF fant jeg ikke tlf-en min!!! Jeg begynner å bli stresset, så jeg bare måtte blogge om det. Men snart klarer jeg ikke å tenke! Jeg ANER IKKE HVOR DEN ER!?!?!! ÅÅÅÅ! Jeg må ha den fordi jeg vil høre på musikk på en 2 og en halv times buss tur!!! Å jeg skal dra i morgen, så jeg bare noe timer på og finne den eller noen og noen jeg har jo litt tid på å finne den, men ja. Det kommer ikke til å bli det samme uten tlf-en!

Her kommer noen tommler opp og ned og i mellom :-) Om forskjellige ting til turen! :-)

Tommel ned fordi jeg ikke finne tlf-en min til turen :-(

Jeg har et kamera som jeg kan bruke for meg selv. Til turen da :)

Tommel på mitden fordi det er 2 og en halv timer i buss :\

Det var mine meninger med mine tommeler.. xD Men  jaja!

Sliten.

Hei. I dag er jeg litt sliten. Men akuratt nå Skyper jeg med Marion. Og Emma i min klasse snakker med meg på msn. Men jeg vil ikke bli sur på torsdag. For da skal vi jo på skole tur til Elverum. Men det har vist blitt litt problemer med hvem jeg skal sitte med, alt har nesten bare blitt kål. Men det finner vi jo ut tilslutt ;) Jaja...

Jeg legger ut litt mere bilder etter på tenker jeg. Gidder ikke nå. Sorry folks :\

Lite innlegg med jeg legger ut etter hvert! ;)

Dagens blogging..

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal blogge om siden jeg har ikke gjort noe spess i dag.. Så jeg bare legger ut litt bilder fra noen dager siden :) Håper dere liker dem!

Dagens bilde, kjedet meg etter lekser.

Dette bilde tokk jeg pååååå... emmmh. Jo søndagen!

Jeg gidder ikke å legge ut mer bilder...

Men på torsdagen da vi skal på tur, da skal jeg sitte med Madelen så kanskje Marion og Tuva på andre siden. Så da har jeg liksom noen å snakke med.. ;) Jeg har det ellers, men ja :) Blir koselig å sitte sammen! Gleder meg litt til å reise, men sånn serr! Vi skal HELT opp til Elverum. Men etter vi har vært på det skog bruks museumet, da skal vi på peppes pizza! Det blir gøøøy!

Middag.

Jeg kjeder meg veldig så jeg legger ut mere på samme dag.. Eller ja nesten samme tid da, det blir mer rikte sakt...

Men i dag skal til bestemor (mormor) å spise middag sånn rundt klokka 5 eller halv 6, så kan blogge en stund til;)
Men den 7. juni da skal vi på skole tur til  Elverum for vi skal på museum der å det er et skogbruks museum, men jo der tenkte jeg at jeg skulle ta med meg et kamera som jeg fikk av mormor. Siden hu brukte alldri. Så da fikk jeg det, med der manglet det en lader til kameraet. Men siden vi skal til mormor i dag så kan kanskje tante fikse det, siden tante bor rett over mormor det er et sånn hus som er til to familer da.. Lizzom hehe..  Men tante har MANGE sånne forskjellige ladere. Så kanskje henne har en som passer til den.

Her kommer et bilde av kameraet. Men bare sånn info så er det ikke sånn MEGA bra lizzom. Men det funker for meg! Her kommer bildet.

Som dere ser så heter kameraet Kodak, Jeg aner ikke om det er bra eller ikke. Men det finner jeg ut. Men det skal jeg KANSKJE ha med meg på skole turen ;)

03.06.2012

Heyyoo! Nå har jeg dusjet (Hadde fett hår -.- ) Men bare sånn info jeg liker ikke å dusje.. Jeg vet egentlig ikke hvorfor men jaja..

HAr litt bløtt hår.. Ikke så veldig rart til da.. ;)

Er en sta jente^^ Men livlig.